Mar 19, 2015

Ultimate Freddy.

No nyt on uutta hyllyssä! Tosin ei varsinaisesti elokuvaosastolla (niitäkin on, palataan niihin myöhemmin), vaan tällä kertaa uutta koristeosastolla. Sain nimittäin lahjaksi A Nightmare on Elm Street 30th Anniversary Ultimate Freddy -nuken! Olen jo pitkään haaveillut jonkinlaisesta Freddy Krueger -figuurista hyllyyni, sillä kyseessä on kuitenkin lempikauhuleffani, lempipahikseni ja jopa rakkain elokuvahahmoni! Nyt herra vihdoinkin löytyy hyllystä ja tämä kyseinen Freddy on vieläpä erityisen tyylikäs ja sen näköinen kuin kuulukin olla. Kuvatodistusaineistoa alla.

Etukansi + takakansi
Kannen alla
Nuken mukana tuli lierihattu, kielipuhelin, vaihtoehtoinen käsi, naamari ja parit vaihtopäät.
One, two, Freddy's coming for you. Three, four, better lock your door.

6 comments:

  1. Kyllä tuosta Freddyn Freddyksi tunnistaa. Hieno ja tekstistä päätellen erittäin mieluinen lahja, heh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen aina ollut sitä mieltä, että olen aika helposti lahjottavissa kunhan tuntee leffamakuani. :D

      Delete
  2. Kerrassaan komea pizzanaama sisustuselementiksi!

    ReplyDelete
  3. Varsin näyttävä nukke. Mietin vain, että vaihtaakohan kukaan tämän ostaneista Freddyn pään tilalle tuon aika tavanomaiselta näyttävän bandanapääkallon, kun eiköhän tämäkin osteta nimenomaan jotta koristeena on itse tuttu Fredd, eikä mikään moi mä oon tavallinen kallo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehkä sekin sopii johonkin nukkeleikkiin? Itsehän en ole vielä edes raaskinut poistaa Freddyä edes paketistaan.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...